دانش عمومی

با دادن نظر ما را در فعالیت هرچه بهتر کمک کنید

دانش عمومی

با دادن نظر ما را در فعالیت هرچه بهتر کمک کنید

10 روش برای تشکر از یک وبلاگ نویس

یکی از کارهایی که همه ما انجام می دهیم خواندن وبلاگ های مختلف است. در حین گشت و گذار در وب گاهی به نوشته هایی بر می خوریم که بسیار جالب و به درد بخور هستند، پیش خودمان فکر می کنیم ایکاش می شد به نوعی از این نویسنده قدر دانی کنم. از طرفی برای یک وبلاگ نویس داشتن خواننده بیشتر هدیه ای است که لذت آن وصف ناپذیر است. پس می توان برای تشکر از این نویسنده، افراد بیشتری را تشویق به خواندن وبلاگ کنیم. برای این کار راه های بیشماری وجود دارد که تعدادی از آنها را در ادامه خواهید خواند.

          1. مطلب مورد علاقه را توییت کنید.

 

اگر مطلبی را مطالعه کردید و از آن لذت بردید می توانید آنرا توییت کنید. برای توییت کردن یک مطلب بهتر است عنوان آنرا به همراه لینک مربوطه توییت کنید البته می توانید کمی هم خلاقیت به کار برده و لینک را به همراه متنی که خودتان در مورد مطلب نوشته اید منتشر کنید.  

 

2. مطلب مورد علاقه را در وی ویو منتشر کنید. 

 

می توانید مطلب مورد علاقه تان را در وی ویو منتشر کنید. با این روش هم از نویسنده تشکر کردهاید وهم آمار بازدید بیشتر شده است. 

 

3. در فید وبلاگ عضو شوید. 

 

می توانید مطالب منتشر شده در وبلاگ را با عضو شدن در فید وبلاگ مطالعه کنید. با افزایش آمار ثبت نام کنندگان در فید نویسنده وبلاگ تشویق می شود. 

 

 4. لایک فراموش نشود.  

 

اگر عضو فید سایت هستید و مطالب را در گوگل ریدر می خوانید می توانید بر روی گزینه Like کلیک کنید. با این کار به نویسنده در نوشتن مطالب بهتر کمک کرده اید. نویسنده می تواند با بررسی این Like ها مسیر حرکت وبلاگ را اصلاح کند. 

 

5. به اشتراک بگذارید. 

 

به جز لایک در گوگل ریدر می توانید مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای این کار بر روی Share کلیک کنید.  

 

6. فرند فید. 

 

اگر از کاربران فرند فید هستید می توانید مطلب را در فرند فید منتشر کنید و در این سایت با زدن لایک و نظر دادن باعث افزایش بازدید از این مطلب بشوید.  

 

7. انتشار مطلب در فیس بوک. 

 

اگر از فیس بوک استفاده می کنید می توانید مطلب را در این سایت منتشر کنید و یا با Like زدن و نظر دادن افراد بیشتری را به خواندن مطلب تشویق کنید. 

 

8. لینک مطلب را به سایتهای بالاترین، دنباله، مهندس و بانگ بفرستید. 

 

اگر از لینکی خوشتان آمد می توانید آنرا به یک یا هر 4 سایت بالاترین،دنباله ، مهندس و یا بانگ بفرستید. در بیشتر وبلاگها در انتهای هر پست آیکون این سایتها وجود دارد که می توانید با کلیک بر روی آنها مطلب را در آن سایت منتشر کنید. 

 

9. نظر بدهید. 

 

بله به همین سادگی. می توانید با دادن یک نظر از نویسنده قدر دانی کنید. البته اگر نظر مربوط به مطلب بنویسید قطعا نویسنده را بیشتر خوشحال کرده اید. 

 

10. ایمیل کنید. 

 

ایمیل هم چنان یکی از بهترین وسیله های برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری مطالب است. می توانید لینک مطلب مورد نظر خود را برای دوستانتان ایمیل کنید و آنها را به مطالعه مطلب تشویق کنید .

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد